דבר היו"ר והמנכ"לית

דבר היו"ר והמייסד – רוני צארום

אני גאה ונרגש להציג בפניכם את מנהיגי העתיד של ישראל, אותם תפגשו בקבוצות יוניסטרים ובעתיד בעמדות ההשפעה המרכזיות בישראל.

יוניסטרים נוסדה מתוך הכרה בעובדה שהדרך היעילה ביותר לעזור לנערים ונערות מאוכלוסיות מעוטות יכולת היא לפתח דור חדש של מנהיגים עסקיים וחברתיים שיעלה מתוכם, ויהיה מחויב לשיפור התנאים הכלכליים והחברתיים בקהילות שלו.

כאיש עסקים מצליח שהגיע מהאוכלוסיות האלה אני מכיר היטב את החסמים והקשיים שבהם נתקלים בני הנוער, החל בקשיי מימון השכלה, וכלה באווירת ייאוש וחוסר תקווה שהם יונקים מסביבתם. לי המזל האיר פנים. עכשיו תורם. כשאני מתבונן בנערים ובנערות המרשימים של יוניסטרים, וחושב על הדרך הארוכה שהם עברו איתנו ועל המחוייבות האישית שלהם לקום ולעשות שינוי, אני נמלא גאווה, וכבר יכול לראות בדמיוני כיצד השינוי הזה ישפיע על העתיד שלהם ועל החיים של אנשים רבים סביבם.

ארגון יוניסטרים בנוי ופועל על טהרת ההתנדבות. בעזרת התמיכה של אנשי עסקים, יזמים, ומומחים בעלי מודעות חברתית ורצון להעניק לצמאים לקבל, אנחנו הופכים את תכנית יוניסטרים לנגישה לעשרות רבות של נערים ונערות ופותחים להם עתיד מזהיר שיקרין חזרה עלינו ועל המדינה כולה.

אני קורא לכם להצטרף ולתמוך הלכה למעשה במחויבות של יוניסטרים למנהיגות הצעירה במדינתנו.

בברכה,
רוני צארום

 

דבר המנכ"לית – יפעת בכור

כבר למעלה משני עשורים שארגון יוניסטרים מחולל שינוי חברתי אדיר בישראל.  

השנים האחרונות הדגישו את הצורך של כולנו ללמוד להפיק את המיטב בצל אי וודאות ולהיות פתוחים לשינויים מהירים ולשינוי הרגלים. כדי שנוכל להמשיך לפעול על אף האתגרים שניצבו בפנינו, נדרשו מאתנו כושר התאוששות וקריאטיביות בחשיבה, בעשייה ובשיתופי הפעולה. אך מעבר לכל, בעיני, התקופה הזו העצימה את חשיבותה של הקהילתיות ושל העזרה ההדדית, וכן את ההבנה שיש לעשייה שלנו ושל החברה סביבנו משמעות עצומה בהשפעה על איכות החיים שלנו ושל ילדינו, היום ובעתיד.

קהילת יוניסטרים היא השראה מדהימה לעשייה חיובית זאת, בעלת אימפקט חברתי ברחבי ישראל וגם בעולם בכל מעגלי העשייה שלה. יוניסטרים מעניקה לנוער כלים לחשיבה ולעשייה עסקית המבוססת על ערכים ונתינה, וחיבורים מקצועיים רלוונטיים בשביל לצמוח ולחלום בגדול, דרך בניית מיזמים חדשניים. כפי שנאמר פעם, ׳גם אם נעשה טעויות לפעמים, או נתקדם לאט בנושאים מסוימים, עדיין נקדים את אלה שלעולם לא מנסים׳. כל שינוי שאנו עושים פותח פתח לאפשרויות שאותן אפילו אנו לא מסוגלים לדמיין – והעובדה הזו לבדה נותנת השראה להעז, להתמיד, להתמודד…ולהצליח.

אני מזמינה אתכם להצטרף לעשייה המדהימה של משפחת יוניסטרים. היופי הוא שלכל אחד מכם יש מקום לתת ולקבל, ללמד וללמוד, מהעשייה המדהימה של הארגון ושל כל אחד משותפיו  – חניכי יוניסטרים ומשפחותיהם, קהילת הבוגרים שלנו, מנטורים ושותפים עסקיים, פילנתרופים וגופים ציבוריים וממשלתיים, וכמובן הקהילה הגלובלית שהולכת וגדלה בעשייה ובשיתופי הפעולה.

יחד נוביל למציאות שוויונית יותר, ידידותית לסביבה, חוצה גבולות ומסגרות חשיבה, למען עתיד טוב יותר.

בברכה,

יפעת בכור

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות